Strategia komunikacji marki – jak przyciągnąć wybraną grupę klientów

Kategoria: Budowanie strategii organizacji
Zweryfikuj możliwość udziału w szkoleniu z dotacją wysyłając zgłoszenie:
Jestem Przedsiębiorcą Wyślij zgłoszenie
Jestem osobą Indywidualną Wyślij zgłoszenie
Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane zarówno do zespołów pracowniczych – firm i organizacji, jak i do osób indywidualnych, które chcą rozwijać swoje kompetencje i poszerzać wiedzę we własnym zakresie.

Komunikacja produktowa dawno przestała być wystarczająca w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Uwagę klientów zwracają korzyści osobiste i społeczne, będące wyróżnikami marki, a cechy fizyczne produktu służą głównie racjonalizacji zakupu. Decyzja zakupowa jest podejmowana emocjonalnie, w oparciu o wartości jakimi kieruje się klient. Opracowanie strategii komunikacji pozwoli z dużo większą łatwością zbudować i zachować rozpoznawalny, różniący się istotnie od wizerunku konkurencji i korespondujący z wartościami jakimi kierują się klienci, spójny wizerunek marki (nie tylko branding!) – bez względu na specyfikę kanału komunikacji i narzędzi, których używamy.

Metody: wykład, rozmowy i ćwiczenia warsztatowe

Czas trwania: 1 dzień

 

PROGRAM:

I. Podstawy strategii pozycjonowania marki

  • Określanie grupy docelowej i identyfikacja potrzeb klientów.
  • Tworzenie persony zakupowej.
  • Definiowanie kluczowych wyróżników marki (USP) i ich rola w pozycjonowaniu.

II. Strategia komunikacji marki

  • Tworzenie spójnej i przekonującej komunikacji – język, ton i styl marki.
  • Wyznaczenie celów komunikacyjnych skorelowanych z celami marketingowymi i głównego przekazu komunikacyjnego.
  • Określenie działań marki uwiarygadniających jej wizerunek w oczach klientów.
  • Wyszczególnienie wskazówek i ograniczeń do stosowania w komunikacji.

III. Warsztat praktyczny: Opracowanie strategii komunikacji marki

 

Powiązane:

Projektowanie innowacji w biznesie metodą Design Thinking.

Pomysł na biznes czyli tworzenie modelu biznesowego.

Pozycjonowanie marki – strategia rynkowa przedsiębiorstwa lub organizacji.

Zarządzanie doświadczeniem klientów – customer experience management.

Projektowanie pozytywnych doświadczeń klienta z wykorzystaniem mapy podróży zakupowej (Customer Journey Map).

Diagnoza potrzeb i motywacji klientów – badania, które (prawie) każda firma może przeprowadzić samodzielnie.

Tworzenie biznes planu na otwarcie i rozwój działalności.

Skontaktuj się

lub wyślij do nas wiadomość:

    * = pole wymagane





    kontakt dotacje
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

    Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.