Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Projektowanie pozytywnych doświadczeń klienta z wykorzystaniem mapy podróży zakupowej (Customer Journey Map).
Dla zespołów pracowniczych – firm i organizacji.
Zadbanie o pozytywne doświadczenia klientów podczas całego procesu zakupowego pozwoli na skojarzenie z marką pozytywnych emocji, co z kolei wpłynie na podniesienie sprzedaży przez zbudowanie podniesienie lojalności klienta oraz jego skłonności do polecania marki kolejnym osobom. Projektowanie doświadczeń przeprowadzimy bazując na narzędziu Customer Journey Map. To pozwoli przeanalizować krok po kroku cały kontakt klienta z marką i wychwycić momenty, w których można poprawić doświadczenie, a nawet wywołać tzw. efekt WOW! (wyjątkowo pozytywne emocje). Uwidoczni także, jakie działania należy podjąć, by klient dokonał zakupu i stał się klientem lojalnym, polecającym markę.
Metody: mini wykład, rozmowy i ćwiczenia warsztatowe – warsztat praktyczny
Czas trwania: 1 dzień
PROGRAM:
I. Podział całej ścieżki zakupowej klienta na mniejsze etapy i dokładana analiza wszystkich zdarzeń w nich zachodzących.
II. Dookreślenie działań z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz komunikacji marketingowej, zapewniających pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie z marką w każdym punkcie styku, na każdym etapie podróży zakupowej klienta.
III. Rekomendacja odpowiednich dla grupy docelowej kanałów i narzędzi komunikacji oraz stworzenie planu działań marketingowych.
IV. Wskazanie sposobów na pozyskiwanie nowych klientów.
Powiązane:
Projektowanie innowacji w biznesie metodą Design Thinking.
Pomysł na biznes czyli tworzenie modelu biznesowego.
Pozycjonowanie marki – strategia rynkowa przedsiębiorstwa lub organizacji.
Strategia komunikacji marki – jak przyciągnąć wybraną grupę klientów.
Zarządzanie doświadczeniem klientów – customer experience management.