Marka osobista na LinkedInie – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja

Dla kogo?

Dla osób chcących budować swoją osobistą markę (eksperta/lidera), najczęściej są to:

  • Właściciele firm i liderzy
  • Osoby decyzyjne w firmach
  • Pracownicy firm i specjaliści
  • Konsultanci, eksperci i freelancerzy

Chcesz zbudować silną markę osobistą jako eksperta, sprzedawcy, lidera? Chcesz znaleźć wymarzoną pracę lub szybciej awansować? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów lub partnerów biznesowych? Albo po prostu chcesz optymalnie korzystać z LinkedIna? Ze szkolenia wyjdziesz z własną strategią marki osobistej, praktyczną wiedzą i inspiracją do działania!

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • Od czego zależy sukces na przykładzie różnych typów marek osobistych?
  • Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną profil osobowy?
  • Jakie są typowe błędy na LinkedInie i jak ich unikać?
  • Jak budować wspierająca sieć kontaktów?
  • Jak tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi?
  • Jak networkingować i budować owocne relacje z innymi użytkownikami?

Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia

Czas trwania: 1 dzień

Materiały: prezentacja ze szkolenia, checklistę jak zarządzać profilem osobowy, wyznaczać cele i tworzyć angażujące posty, kanwa budowania strategii marki osobistej,  raport „LinkedIn w Polsce i na świcie w 2023 roku”

 

PROGRAM:

I. LinkedIn

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Jakie możliwości personalne daje LinkedIn?
  • Kto faktycznie jest na LinkedInie?
  • Czym jest marka osobista? Dlaczego jest tak ważna?
  • Jak budować markę osobistą (eksperta / doradcy / sprzedawcy) na LinkedInie?
  • Jak zaplanować proces budowania marki osobistej?
  • Jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe? (+warsztat)

II. Personal branding i social selling

  • Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy? (+ ćwiczenia)
  • Jakie są różnice między kontem premium a bezpłatnym?
  • Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby? (+ćwiczenie)
  • Networking w praktyce: jak budować sieć wspierających kontaktów?

III. Personal branding i social selling

  • Jak nawiązywać owocne relacje (np. generujące biznes) z innymi użytkownikami LinkedInie? (+ćwiczenie)
  • Jak tworzyć i dystrybuować angażujące treści jako osoba oraz strona firmowa (content marketing)? (+ćwiczenie)
  • Jak zbudować koncept komunikacji dla osoby na LinkedInie?

IV. Koncept obecności i taktyki działań social sellingowych

  • Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)? (+ćwiczenie)
  • Jakie są taktyki wzrostu (siły marki osobistej)?
  • Jak stworzyć aktywności i optymalizować efekty na LinkedInie (podsumowanie)?
  • Jakie są dodatkowe narzędzia wspierające aktywności?
  • Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Powiązane:

Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI

Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama

Sprzedaż i marketing na Linkedinie

 

Skontaktuj się

lub wyślij do nas wiadomość:

    * = pole wymagane





    kontakt dotacje
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

    Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.