Marka osobista na LinkedInie – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja
Dla osób chcących budować swoją osobistą markę (eksperta/lidera), najczęściej są to:
- Właściciele firm i liderzy
- Osoby decyzyjne w firmach
- Pracownicy firm i specjaliści
- Konsultanci, eksperci i freelancerzy
Chcesz zbudować silną markę osobistą jako eksperta, sprzedawcy, lidera? Chcesz znaleźć wymarzoną pracę lub szybciej awansować? A może chcesz skuteczniej docierać do klientów lub partnerów biznesowych? Albo po prostu chcesz optymalnie korzystać z LinkedIna? Ze szkolenia wyjdziesz z własną strategią marki osobistej, praktyczną wiedzą i inspiracją do działania!
Podczas szkolenia nauczysz się:
- Od czego zależy sukces na przykładzie różnych typów marek osobistych?
- Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną profil osobowy?
- Jakie są typowe błędy na LinkedInie i jak ich unikać?
- Jak budować wspierająca sieć kontaktów?
- Jak tworzyć angażujące treści i zwiększać zasięgi?
- Jak networkingować i budować owocne relacje z innymi użytkownikami?
Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia
Czas trwania: 1 dzień
Materiały: prezentacja ze szkolenia, checklistę jak zarządzać profilem osobowy, wyznaczać cele i tworzyć angażujące posty, kanwa budowania strategii marki osobistej, raport „LinkedIn w Polsce i na świcie w 2023 roku”
PROGRAM:
I. LinkedIn
- Wprowadzenie do szkolenia
- Jakie możliwości personalne daje LinkedIn?
- Kto faktycznie jest na LinkedInie?
- Czym jest marka osobista? Dlaczego jest tak ważna?
- Jak budować markę osobistą (eksperta / doradcy / sprzedawcy) na LinkedInie?
- Jak zaplanować proces budowania marki osobistej?
- Jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe? (+warsztat)
II. Personal branding i social selling
- Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy? (+ ćwiczenia)
- Jakie są różnice między kontem premium a bezpłatnym?
- Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby? (+ćwiczenie)
- Networking w praktyce: jak budować sieć wspierających kontaktów?
III. Personal branding i social selling
- Jak nawiązywać owocne relacje (np. generujące biznes) z innymi użytkownikami LinkedInie? (+ćwiczenie)
- Jak tworzyć i dystrybuować angażujące treści jako osoba oraz strona firmowa (content marketing)? (+ćwiczenie)
- Jak zbudować koncept komunikacji dla osoby na LinkedInie?
IV. Koncept obecności i taktyki działań social sellingowych
- Jak w praktyce generować leady na LinkedInie (podsumowanie)? (+ćwiczenie)
- Jakie są taktyki wzrostu (siły marki osobistej)?
- Jak stworzyć aktywności i optymalizować efekty na LinkedInie (podsumowanie)?
- Jakie są dodatkowe narzędzia wspierające aktywności?
- Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
- Sesja pytań i odpowiedzi
Powiązane:
Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI
Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama
Sprzedaż i marketing na Linkedinie