Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI

Dla kogo?
  • Osób pracujących w działach sprzedaży i developmentu;
  • Osób pracujących w działach marketingu;
  • Osób pracujących w działach HR i EB;
  • Prezesów, członków zarządu, właścicieli firm i przedsiębiorców;
  • Osób chcących budować swoją osobistą markę (eksperta/lidera).

Podczas szkolenia “Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI”, nauczysz się jak budować markę osobistą krok po kroku i przy okazji korzystać z możliwości AI w tym zakresie. Jest to pełne szkolenie z zakresu personal brandingu na LinkedIn wzbogacone o kwestie wsparcia AI. Podczas szkolenia utworzysz strategię swojej obecności na LinkedIn: m.in. zoptymalizujesz profil, określisz docelową sieć kontaktów, stworzysz plan komunikacji i aktywności. To wszystko będzie poparte konkretnymi przykładami. Zobaczysz, że AI może pomóc Ci rozwinąć Twoją cyfrową obecność i zarazem zachować swoją autentyczność.

Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia

Czas trwania: 1 dzień

Materiały: przykładowe prompty i wskazówki jak z nich korzystać, kilka z nich wspólnie przetestujesz, prezentacje oraz dodatkowe materiały pogłębiające Twoją praktykę, e-booka “Sukces na LinkedIn z AI. Kompletny przewodnik budowania silnej marki osobistej”*

 

PROGRAM:

I. Wprowadzenie

  • Omówienie celów i oczekiwań wobec szkolenia
  • Budowania silnej/wpływowej marki osobistej: dlaczego jest ważne? Jak to robić dobrze?
  • LinkedIn w budowaniu marki osobistej

II. AI na LinkedInie w praktyce

  • Jakie możliwości daje Ci AI w budowaniu marki osobistej?
  • Jak korzystać z ChatGPT? M.in. na co uważać, jak zwiększać efektywność wyników.

III. Tworzenie i optymalizacja profilu LinkedIn

  • Jak stworzyć skuteczny profil na LinkedIn?
  • Jak AI i automatyzacja mogą pomóc w optymalizacji profilu (sugerowanie słów kluczowych, analiza porównawcza profili, itp.)

IV. Tworzenie i optymalizacja profilu LinkedIn cd.

  • Jak stworzyć skuteczny profil na LinkedIn?
  • Jak AI i automatyzacja mogą pomóc w optymalizacji profilu np. sugerowanie słów kluczowych, nagłówka, doświadczenia.

V. Budowanie relacji na LinkedIn (Networking)

  • Jak skutecznie komunikować się i budować relacje krok po kroku?
  • Wykorzystanie AI do zrozumienia sieci kontaktów, sugerowania potencjalnych połączeń i tworzeniu wiadomości powitalnych/otwierających

VI. Tworzenie i publikowanie treści na LinkedIn

  • Jak działa algorytm treści?
  • Różne formaty treści a ich skuteczność?
  • Anatomia angażującego posta – jak tworzyć posty?
  • Jakie treści przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie? O czym pisać?
  • Wykorzystanie AI do tworzenia treści (twoja tematyka, posty, optymalizacja, harmonogramy)
  • Tworzenie treści z wykorzystaniem AI w praktyce

VII. Aktywności i taktyki LinkedIn do budowania silnej marki osobistej

  • Taktyki wzrostu: organiczna i linkbuilding
  • Wykorzystanie AI w codziennych aktywnościach

VIII. Studium przypadku i najlepsze praktyki wzrostu marki

  • Przegląd dobrych praktyk budowania marki osobistej na LinkedIn z wykorzystaniem AI i automatyzacji (case study)

IX. Podsumowanie i pytania

  • Podsumowanie kluczowych punktów szkolenia
  • Pytania i odpowiedzi, dyskusja

 

Powiązane:

Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama

Marka osobista na LinkedInie – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja

Sprzedaż i marketing na Linkedinie

 

Trenerzy

Szczegóły wkrótce. Jeśli interesuje Cię uczestnictwo w tym szkoleniu skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się

lub wyślij do nas wiadomość:

    * = pole wymagane





    kontakt dotacje
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

    Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.