Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama

Dla kogo?

Szkolenie jest zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych osób w działaniach na LinkedIn, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności i wynieść komunikację firmową na wyższy poziom.

  • Pracowników działów marketingu i agencji reklamowych
  • Konsultantów i freelancerów z zakresu marketingu
  • Pracowników działów HR i employer branding
  • Osób decyzyjnych w firmach

Podczas tego praktycznego szkolenia nauczysz się, jak budować skuteczną obecność firmy na LinkedInie – od stworzenia strategii komunikacji, przez zaangażowanie pracowników, aż po zwiększenie widoczności Twojej marki. To nie jest zwykłe szkolenie z LinkedIn – skupiamy się na tworzeniu spójnej strategii komunikacji, która wyróżni Twoją firmę na tej platformie. W trakcie szkolenia wybierzesz odpowiednie taktyki i narzędzia, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał LinkedIn w działaniach firmowych (strona firmowa, zaangażowani pracownicy i reklama). To świetna okazja, aby zweryfikować swoje dotychczasowe działania i podnieść komunikację firmy na wyższy poziom. Ze szkolenia wyjdziesz z praktyczną wiedzą, jak wykorzystać potencjał LinkedIna w swojej firmie.

Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia

Czas trwania: 1 dzień

Materiały: prezentacja ze szkolenia pełną praktycznych wskazówek i narzędzi, checklista – plan działania firmy na LinkedIn od A do Z, raport „LinkedIn w Polsce i na świecie w 2024 roku”

 

PROGRAM:

I. LinkedIn dla firm

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Kogo z Twojej grupy docelowej firmy znajdziemy na LinkedInie?
  • Jak firmy powinny działać na LinkedIn, aby to przyniosło efekty?
  • Wybrane case studies z firmowej komunikacji
  • Profesjonalny profil firmowy od A do Z

II. Strategia i taktyki działań firmowych

  • Analiza wybranych stron firmowych
  • Trendy i planowane zmiany na LinkedIn
  • Jak pozyskać obserwujących stronę firmową?
  • Algorytm treści na LinkedIn i jego działanie
  • Planowanie strategicznej obecności firmy (narzędzia, cele, grupy docelowe)

III. Treści i koncept komunikacji

  • Jakie są rodzaje treści i kiedy je publikować?
  • Jak tworzyć angażujące treści? (warsztat z analizą treści)
  • Jak wspierać się gen-AI w tworzeniu treści, zachowując autentyczność?
  • Jak zaplanować spójną i skuteczną komunikację firmy? (warsztat nad koncepcją komunikacji)

IV. Employee Advocacy i reklama na LinkedIn. Podsumowanie szkolenia

  • Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?
  • Współpraca profilu firmowego z pracownikami
  • Kiedy korzystać z reklam na LinkedInie i jak zintegrować działania firmowe z reklamą
  • Typowe błędy w kampaniach – na co uważać?
  • Podsumowanie – dobre i złe praktyki na LinkedIn
  • Sesja Q&A

 

Powiązane:

Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI

Marka osobista na LinkedInie – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja

Sprzedaż i marketing na Linkedinie

Skontaktuj się

lub wyślij do nas wiadomość:

    * = pole wymagane





    kontakt dotacje
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

    Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.