Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Sprzedaż i marketing na LinkedIn
Dla:
- Osób pracujących w działach sprzedaży i developmentu;
- Osób pracujących w działach marketingu;
- Osób pracujących w działach HR i EB;
- Prezesów, członków zarządu, właścicieli firm i przedsiębiorców;
- Osób chcących budować swoją osobistą markę (eksperta/lidera).
LinkedIn to największa na świecie sieć profesjonalnych kontaktów. Sztuka korzystania z niej polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, następnie zaś nawiązać z nimi owocne relacje. Niezależnie od tego, czy szukasz nowych klientów, chcesz zbudować swoją osobową markę, wypromować firmę, czy też może znaleźć wymarzoną pracę, udziału w szkoleniu pomoże Ci zaplanować skutecznie działania.
Metody: wykład, rozmowy, ćwiczenia praktyczne, studia przypadków uczestników szkolenia
Czas trwania: 1 dzień
Materiały: Prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia –artykuły i poradniki, rozpisany plan aktywności i zestaw zadań do wykonania po szkoleniu.
PROGRAM:
- Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn?
- Jak zaplanować swoją obecność na LinkedIn?
- Jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe?
- Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
- Jak budować swoją markę personalną (personal branding)?
- Jak nawiązywać wartościowe relacje z innymi użytkownikami LinkedIn?
- Jak pozyskiwać dane kontaktowe do użytkowników?
- Jak generować leady na LinkedIn?
- Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką?
- Jak tworzyć i dystrybuować angażujące treści?
- Jak wykorzystać dodatkowe narzędzia usprawniające pracę na LinkedIn?
- Jak budować wizerunek firmy/marki za pomocą strony firmowej?
- Jak analizować statystyki i wyciągnąć z nich wartościowe wnioski?
- Jakie są różnice między kontem premium a zwykłym?
- Jak rozpocząć działania reklamowe?
Powiązane:
Personal branding na LinkedInie – trening budowania marki ze wsparciem AI
Firma na LinkedInie – strona firmowa, komunikacja, employee advocacy i reklama
Marka osobista na LinkedInie – strategia osobista, profil, sieć kontaktów i komunikacja