Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Budowanie zdrowej organizacji – employer branding
Dla menedżerów, liderów, działów HR, właścicieli firm oraz wszystkich, którzy chcą budować pozytywny wizerunek pracodawcy, przyciągać najlepsze talenty i tworzyć zdrowe środowisko pracy sprzyjające zaangażowaniu i efektywności.
Współczesne organizacje nie rywalizują już tylko o klientów, ale także o pracowników. Silna marka pracodawcy (employer branding) przyciąga najlepszych kandydatów, zwiększa lojalność zespołu i wpływa na sukces firmy. Zdrowa organizacja to nie tylko wysokie wyniki biznesowe, ale także kultura oparta na wartościach, dobra atmosfera pracy i dbałość o dobrostan pracowników. Szkolenie pomoże uczestnikom opracować strategię employer branding, która będzie autentyczna i skuteczna.
Metody: wykład, analiza case studies, ćwiczenia warsztatowe, dyskusje, praca nad strategią
Czas trwania: 2 dni
PROGRAM:
I. Employer branding – co to jest i dlaczego ma znaczenie?
- Czym jest employer branding i jakie korzyści przynosi organizacji?
- Różnice między employer brandingiem wewnętrznym i zewnętrznym
- Jakie są najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy?
- Analiza obecnego wizerunku pracodawcy – autodiagnoza firmy
II. Kultura organizacyjna i zdrowe środowisko pracy
- Czym jest zdrowa organizacja i jak ją budować?
- Kluczowe elementy kultury organizacyjnej sprzyjające zaangażowaniu i lojalności pracowników
- Jak wartości firmy wpływają na jej wizerunek jako pracodawcy?
- Wellbeing w organizacji – jak dbać o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników?
III. Jak przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników?
- Tworzenie atrakcyjnej oferty pracodawcy (EVP – Employee Value Proposition)
- Jakie czynniki decydują o tym, że pracownicy chcą zostać w firmie?
- Proces rekrutacyjny jako pierwszy krok w employer brandingu
- Rola liderów w budowaniu wizerunku firmy jako atrakcyjnego miejsca pracy
IV. Strategie employer branding – od planu do działania
- Jak skutecznie komunikować wartości firmy i jej unikalne cechy?
- Budowanie marki pracodawcy w mediach społecznościowych i internecie
- Wykorzystanie storytellingu w employer brandingu – jak budować autentyczny przekaz?
- Tworzenie strategii employer branding dla własnej organizacji – warsztat praktyczny
Powiązane:
PR – nowoczesna komunikacja w praktyce.
Budowanie zdrowej organizacji – relacyjne podejście do rekrutacji pracowników.
Opisy stanowisk pracy i zakresy obowiązków – praktyczne aspekty.
Strategia komunikacji marki – jak przyciągnąć wybraną grupę klientów.