Lejek sprzedażowy czyli od wierunku do sprzedaży – jak tworzyć skuteczną komunikację marki

Kategoria: Marketing, sprzedaż i obsługa klienta
Zweryfikuj możliwość udziału w szkoleniu z dotacją wysyłając zgłoszenie:
Jestem Przedsiębiorcą Wyślij zgłoszenie
Jestem osobą Indywidualną Wyślij zgłoszenie
Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do marketerów, właścicieli firm, osób zajmujących się komunikacją marki oraz sprzedażą – zarówno w modelu B2B, jak i B2C.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy, który prowadzi klienta od pierwszego kontaktu z marką aż do zakupu. Poznasz etapy ścieżki klienta, zasady tworzenia spójnego przekazu oraz dopasowania treści do różnych punktów styku z odbiorcą. Nauczysz się łączyć budowanie wizerunku z celami sprzedażowymi, tworzyć strategie komunikacji, które zwiększają konwersję, oraz unikać chaosu w przekazie marketingowym. Szkolenie pozwoli Ci uporządkować działania marketingowe i opracować komunikację marki, która rzeczywiście sprzedaje

Skontaktuj się

lub wyślij do nas wiadomość:

    * = pole wymagane





    kontakt dotacje
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Ciasteczka stron trzecich

    Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

    Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.