Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zarządzanie doświadczeniem klientów – customer experience management
02 listopada 2024
0 min. czytania
Prowadzenie organizacji pozarządowej – cele, strategia rozwoju i działania
11 października 2024
0 min. czytania
Diagnoza potrzeb i motywacji klientów – badania, które (prawie) każda firma może przeprowadzić samodzielnie.
11 października 2024
0 min. czytania
Projektowanie pozytywnych doświadczeń klienta z wykorzystaniem mapy podróży zakupowej (Customer Journey Map).
11 października 2024
0 min. czytania
Strategia komunikacji marki – jak przyciągnąć wybraną grupę klientów
11 października 2024
0 min. czytania
Pozycjonowanie marki – strategia rynkowa przedsiębiorstwa lub organizacji.
11 października 2024
0 min. czytania
Projektowanie innowacji w biznesie metodą Design Thinking
11 października 2024
0 min. czytania
Pomysł na biznes czyli tworzenie modelu biznesowego.
08 października 2024
0 min. czytania